Cik Ping telah berpindah

Ini URL Cik Ping yang terbaru : http://lovepinksneakers.blogspot.com/
TQ...

Wednesday 15 April 2009

Ketukan ke-3: Kisah boss gua..

gua masih nak ketuk kibod buruk gua ni
gua nak cite pasal boss gua plak
dia ni melayu tulen
tua dah kot
dalam umur 50 an la kot
gua tak check lak umo dia

dia ni kawen dua..
wife sulong jadi HR manager
wife yg bongsu duk umah je kot
sbb lepas kawen terus berhenti
dia ex-staff sini gak
sekreteri sales department
dasat gak boss gua ni
mahir dlm mengayat pompuan nih
gua pun tabik

boss gua ni cerewet skit orgnya
tp xkedekut
tp ngan geng2 gua dia ok je..
yg kesian kat seketeri la
salah letak tanda koma n titik pun kecoh satu opis
kalau koffee manis pun kecoh
bini ada tp suh org len gak wat koffe..apadaaa..

bab2 entertain org dia cukup suka..
kitorg lagi suka la
dpt karaoke free..har har har
tp dia gatal skit
kalau pi karaoke xsah xambik amoi
selamba je dia..

ala..malas lak gua nak ketuk lg
kibod gua marah dah ni
okla..
lenkali gua cite lg

No comments:

Post a Comment