Cik Ping telah berpindah

Ini URL Cik Ping yang terbaru : http://lovepinksneakers.blogspot.com/
TQ...

Thursday 16 April 2009

Ketukan ke-7: Kisah petang ni

gua xberapa nak faham la pompuan ni
gua nak cite pasal seketeri opis gua ni
pegi opis bukan main seksi
terbelah sana terdedah sini
gua bukan apa
gua ni laki so faham2la
kadang2 bila dia tunduk mata gua pun ikut tunduk
nak kata gua sengaja xjgk..
otomatik tertgk belahan tu..
gua bukan nk tgk sgt..

pastu bila dia pasan mata gua kat situ
dia marah gua plak..
kata gua gatal
tp dia bukan marah betul
cam marah2 malu n gatal gitu
hahaha..

gua pun cakap la
sapa suh pakai camtu
sapa suh tunduk betul2 depan gua
dia pun jeling mengancam gitu kat gua
panahan asmara ke tu..
hahaha

itu yg gua xpaham ngan pompuan ni
pakai seksi2..
tp bila kita tgk marah lak..

okla..bengang ni
gua chow dulu..

No comments:

Post a Comment