Cik Ping telah berpindah

Ini URL Cik Ping yang terbaru : http://lovepinksneakers.blogspot.com/
TQ...

Wednesday 15 April 2009

Ketukan ke-2: Kisah memalukan

gua mau cerita satu kisah..
kisah benar yg terjadi kat gua masa lunch td..
kisahnya gini..gua kuar lunch sorang2 je..
then masuk je lift xde org..
gua sensorang je..
gua tak tahan..
rasa nak kontut je..
memandangkan gua duk sensorang tu wa lepaskan je la..
semerbak jugak la bau dia..

tetiba lift berhenti kat level 6 (gua duk level 8)..
ada awek cun masuk..
malu gua beb sbb bau kentut tu ada lg..
awek tu plak pi tutup idung..
lagi le gua malu..
gua diam je..
wat tatau..
malu siott!

dia lak biasa nmpk kat situ..
gua gerenti sure dia cerita kat kenkawan dia nanti
tgk je la nanti..
bila serempak ngan dia n kenkawan dia
kalau senyum semacam tu maknya dia cite la tu
malunya..!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment