Cik Ping telah berpindah

Ini URL Cik Ping yang terbaru : http://lovepinksneakers.blogspot.com/
TQ...

Monday 27 April 2009

Ketukan ke-11: Blog Fhansyurna Salha

gua tadi secara xsengaja termasuk ke dlm blog tu
gua nak cari apa sbnrnya tatau la..
dlm blog tu hanya ada cerita dari seorang lelaki kepada kekasihnya
dari hari pertama hingga ke hari ke-77 (semalam)
semua luahan hati lelaki itu kepada fansyurna tuh..
entah camne gua leh terminat lak baca kisah dia
mamat tu hari2 duk tulis dalam tuh..
naik sonok kita membacanya..

kalau dari segi pemahaman gua la kan
mamat tu non-muslim then bercinta ngan seorang muslim
diorg pernah terpisah seketika
then bercinta balik...
terharu gua baca kisah tu
diorg berjimat xleh nak call selalu
sekadar sms je..
mamat tu plak xde mengharap lebih2..
non-muslim n muslim, byk rintangannya

then lepas baca kisah diorg
gua try le search nama fansyurna salha tuh
dia ni lawyer kat firm guaman terkemuka gak rasanya
sbb gua biasa dgr firma guaman tuh
kira tersohor gak la kan..
gua yakin dia ni org yg sama
sbb dlm tu ada cerita2 pasal kes2 la..

gua harap kalau diorg baca ni
jgn marah gua tau
gua cuma tertarik dgn kisah tu
gua harap diorg leh bersatu
cheh..jiwang lak gua

nak baca pegi la kat http://fhansyurnashalha.blogspot.com/

No comments:

Post a Comment