Cik Ping telah berpindah

Ini URL Cik Ping yang terbaru : http://lovepinksneakers.blogspot.com/
TQ...

Monday 27 April 2009

Ketukan ke-10: Saja nak mengetuk

dah lama gua tak bersiaran kat sini
bukan apa, kerja yg membataskan gua
gua tgk feedjit tepi tu ramai gak yg bertandang masuk
tapi biasalah, semua mencari cik ping
bukan nak mencari gua yg tak seberapa ni
dahla xpink..xencem lak tu..huahaha

kesian wagiman tuh
mencari cikping tapi tersesat ke sini
lu usah risau deh
sini pun ok...
gua ngga marah lu mau kesini hari2..

sangkuriang tu pun kawan cik ping
zam tu pun..
semua masuk sini bukan mau tegur gua
kesian gua..
langsung org xpeduli..
sensitip plak gua pepagi neh..
hahahah..

gua akan cuba cari daya tarikan
supaya org suka masuk blog ni
org biasa masuk kalau ada mp3
ada gambar2 pelik
ada gossip2 artis
tp gua xsuka semua tuh..

nanti lah gua fikirkan
wa chow dulu
bye...
adios!

No comments:

Post a Comment